torsdag, desember 21, 2006

Julegaveshopping, godterilaging, enda mer julegaveshopping og Pusetatten!!

Mandag møtte jeg Helge for å begynne å kjøpe julegaver. Alltid så koselig å kjøpe julegaver med Helge :) Ble gaver til mamma og pappa og Ingrid og Astrid. Så orka vi ikke mer, altfor mye folk, altfor mye stress.

I går var jeg hos Gine og lagde julegodteri :) De første vi lagde ble litt mislykka, og det endte med at vi måtte spise de opp, som igjen førte til at vi ble veeeeldig fort lei av sjokolade... Jeg drømte om grovbrød med hvitost og paprika, men det endte med at vi sendte Espen og Christopher for å kjøpe kebab. Nam :)














I dag har jeg og Gine vært og handla flere julegaver. Det ble enda mer til mamma og pappa, og så har jeg kjøpt til Helge, Christopher, Charlotte og Preben. Dro fra Gine kl 12, og holdt på til kl 7. Masse å bære på, utrolig slitsomt sånn rett før jul! I 7-tida dro jeg til Helge, for han hadde fått en hamster av ei venninne som ikke ville ha den lenger, så hun hadde tenkt å sette den ut og la den fryse i hjel!! Stakkar liten... Så er det sånn at Helge ikke kan ha dyr der han bor, så da kunne jeg få den!! :) Den er såååå søt, har kalt den Pusetatten :) Så ble Helge med meg på trikken med den, siden jeg hadde så sykt mye å bære på. Så dro vi til Gine så hun fikk hilse på den. Så kjørte jeg Gine til Alex og Helge stakkar måtte ta trikken hjem siden jeg ikke vil kjøre i sentrum. Også dro jeg hjem med Pusetatten, og det virker som den stortrives her :)

Ingen kommentarer: