fredag, januar 12, 2007

Det er ikke så greit...

Tirsdag dro jeg og Bambi hjem til mamma og pappa. Var ikke noe poeng i å være på skolen, for fikk ikke med meg det som skjedde der uansett... Bambi skreik hele veien til trikken, men når vi først satte oss på trikken roet hun seg ned. Bussturen gikk også veldig greit, heldigvis.

Jeg har vært veldig kvalm og har ikke klart å spise noe i det siste. Det er litt slitsomt for har ikkeno energi. Kiloene renner av, men det varer vel ikke så lenge.

Har fått eksamensresultatet på norsk- og pedeksamen. Ikke helt forøyd med pedeksamen, men den visste jeg jo at kom til å gå dårlig. Jeg sto i hvertfall og det er jeg glad for. Norskresultatet ble jeg veldig fornøyd med - og veldig overraska over! Jeg må spandere kino på Anette og Kristine, men det er helt greit altså :)

Ellers er ting som før. Christopher er i militæret og jeg depper over at han er der... :( Dagene går veldig sakte og jeg får ikke gjort en dritt...

Ingen kommentarer: