onsdag, februar 14, 2007

En bussjåfør, en bussjåfør...

... det ER en mann med godt humør!

Må bare fortelle om en av bussjåførene her... Han er så snill! Smiler og hilser alltid! Det var han som kjørte bussen da jeg dro hjem idag og da fikk jeg selvfølgelig sitte i bussen og vente på Torshov, selvom det var en stund til den skulle gå. Det er det ikke alle bussjåførene som lar deg få lov til! Tidligere har han stoppa bussen på Storo når den har vært på vei ned for å snu på Torshov, og spurt om jeg vil sitte på så jeg slipper å stå ute og vente... Den dagen Christopher dro i militæret var det også denne sjåføren som kjørte bussen da jeg var på vei opp fra sentrum etter at han hadde dratt... Da så han ordentlig bekymret på meg og lurte på om det gikk bra... Han er også den som stopper bussen mellom Akebakken og Grefsenseteren hvis noen av de eldre ber om det :)

Jeg er imponert... Det er veldig mange snille og hyggelige bussjåfører på 56-bussen, mange som smiler og hilser og ønsker oss en god dag osv, og det syns jeg er veldig hyggelig! Siden bussen bare går én gang i timen, tror jeg de skjønner vår frustrasjon over å måtte stå ute og fryse og vente i det som føles som en evighet... Men det er jo umulig å ikke bli i godt humør når man møter disse spesielt blide og omtenksomme bussjåførene som alltid gjør det beste for oss :)

Ingen kommentarer: