onsdag, mai 20, 2009

Hurra!

16. mai hadde vi besøk av Gine og Espen. Vi spiste biff og så på MGP. Vi bestemte oss tidlig for å ta en skål hver gang Norge fikk 12 poeng, og vi ble i veldig godt humør etterhvert! Hurra for Alexander!


17.mai gikk jeg i tog i byen med mine søte små. Utrolig mye venting i solsteiken med varme klær var ikke særlig populært... Ikke syns de det var særlig stas å gå i toget heller, det var langt og vondt å gå på brostein... Men de holdt ut og var veldig fine i dresser og bunader :) Etter toget dro jeg hjem og det ble en liten høneblund på sofan før vi tente opp grillen. Jeg har hatt en kjempefin helg, men vi kunne godt hatt fri 18.mai ;)


4 kommentarer:

Som dagene går sa...

Så fint at du har fått både jobb og studiepass. Skal du jobbe 100%? Det går sikkert bra, men det kreves mye med studier ved siden av. Det vet jeg mye om for jeg studerte slik i mange år. Hadde 1 år studiepermisjon med lønn,supert. Men tok 5 år utdannelse på denne måten, så det går. Lykke til!

Turid sa...

Hurra for 17.mai , Grand Prix,studieplass og jobb!!
Nå er det ferietid snart- vi venter på VARME sommerdager.......
Fine mai dager ønskes deg frem mot sommerferien.

moll sa...

Gratulerer så masse :-) Både med jobb og skole. Fortsetter du der du er nå, eller ny skole?

Så søt du er på bildet :-) Du kler å være lærer Lise :-D

9na sa...

OK! Bøkene er dine og du kan kaste dem selv når du har lyst :)