mandag, november 20, 2006

Lørdag kveld

Siden det ikke ble noen hyttetur denne helga, måtte vi finne på noe annet gøy… Jeg dro og henta Gine med boble på lørdagen. Bobla går ikke på tomgang, så den var litt slitsom å kjøre! Har aldri kjørt den før, så det ble en spennende tur… Kom meg omsider til Gine og vi kjørte videre til Kiwi på Disen. Parkerte der det ikke er lov å parkere og satte lapp på ruta: ”Kommer snart! Motortrøbbel.” Hehe :-D Det gikk bra da, vi forta oss å handle og kjørte videre til kiosken i krysset ved "Nordre Åsen". Vi var litt usikre på om det var lov å parkere der så vi satte lappen på ruta igjen. Småløp ned til Rema 1000 og kjøpte dip, siden de ikke hadde det på Kiwi og vi er avhengig. Kjøpte også en boks med 20 dårlige DVD-filmer :) Da vi kom tilbake hadde en tulling parkert rett bak oss, der det ikke var lov å parkere. Han satt i bilen og vi håpa han skulle flytte seg snart, men nei… Etter å ha venta en stund tok vi sjansen på å rygge bakover og håpa han flytta seg hvis vi kom for nært. Han flytta seg ikke men vi kom oss da ut og hjem igjen :)

Peter kom også på besøk og vi spiste taco...





... Og så på film :)








Hehe...






Gine og Bambien :)








Etter en stund kom Preben også, og vi spilte monopol. Jeg tapte og Gine vant, med god hjelp fra meg :)






I M-posen var det en rød nonstop!!





Peter sovna på sofaen :)

2 kommentarer:

Gine sa...

Ingen er så geniale på å kjøre Boble som oss to sammen! :D
Og ingen er bedre i monopol enn meg! :D Braaa kveld, og en fin erstatning for hytteturen som ble avlyst! Teite Alex!

Lise sa...

Hehe, ja den bobleturen ja... Jeg tror IKKE vi skal gjenta den, ettersom jeg ble litt nervevrak!! Alex er teit ja! Men vi satser på en ny hyttetur utpå nyåret?! Jaaaada :D