tirsdag, november 14, 2006

Mandag...

Mandager er trøtte dager, men deilig å bare ha 3 timer undervisning. Etterpå ble det endel planlegging. I morgen skal vi fortelle eventyr, det blir gøy! Vi skal også prøve å plassere 60 elever i en liten krok for å ha matteundervisning... Jeg tror ikke det blir like gøy.


Dette blir en kjedelig dag, tenkte jeg på vei hjem. Men nok en gang er det Gine som redder dagen og inviterer meg og Christopher på middag!! Det var veldig koselig! Vi spiste spaghetti og etterpå dro vi til oss og delte bilder og så på film. Gine er veldig flink til å lage mat, nam!!




Telefonen vi la i postkassa igår fungerte tydeligvis ikke med Tele2-simkort, så jeg tok meg en joggetur til Korsvoll for å putte enda en telefon i postkassa... Jeg var optimistisk og tok på meg de gamle joggeskoene mine... Ble egentlig ganske vått og kaldt, men deilig å ta en dusj etterpå. Det var absolutt verdt det :)

Ingen kommentarer: