mandag, januar 29, 2007

En fantastisk helg :)

Forrige uke gikk utrolig sakte, jeg telte dager, timer og minutter. Når Christopher endelig hadde kommet seg til flyplassen for å dra, var det selvfølgelig en eller annen "bombemann" som tilfeldigvis hadde tatt med seg en koffert med noe innhold som kunne ligne på noe som sammen med noe annet kunne bli brukt til å lage en bombe, men som ved nærmere ettersyn viste seg å være helt ufarlig. Gardermoen ble evakuert og Christopher ble to timer forsinka... Typisk!!!

Jeg kjørte til Gardermoen for å hente han og etter at jeg hadde vært ute og fornyet parkeringsbilletten for tredje gang, (og blitt 54 kr fattigere) begynte det endelig å dukke opp folk i gakk-gakkuniformer. Christopher var veldig kjekk med kortklipt hår og full uniform :) Så fantastisk deilig å se han igjen!! Han fikk kjøre bil hjem og måtte fylle bensin for meg også, hehe :) Vi dro hjem og spiste biff og gjorde et tappert forsøk på å se på film, men Christopher var veldig sliten og sovna på fanget mitt så da gikk vi og la oss. Sååå koselig å få ligge inntil han igjen! :) Christopher var syk stakkar, og våkna mange ganger i løpet av natta...

På lørdagen sov vi leeenge også var vi og handla og lagde taco og så ferdig film og Farmen. Da klokka var ti var Christopher trøtt igjen så da gikk vi og la oss. På søndagen sov vi også lenge, men denne dagen var litt kjip, for det ble nesten bare å vente på at han måtte dra igjen :( Får liksom ikke gjort noe... Jaja... Vi så på film og spilte litt, også dro vi og spiste kebab... Ingen av oss som hadde så veldig lyst på mat, menmen... Sa hade til han på Kjelsås, så tok han trikken ned til sentrum... :(

Jeg dro til leiligheten og henta Bambi og tingene mine også kjørte vi til Odalen. Har studieuke denne uka og hadde ikke lyst til å være alene... Da jeg skulle svinge av rv2 for å kjøre opp bakken her hjemme kom det en bil i full fart bak meg... Han må ha kjørt ekstremt fort, og tok meg igjen akkurat når jeg skulle kjøre av... Jeg hadde bremsa litt ned og blinka til venstre, og akkurat når jeg skulle svinge kjørte han forbi meg. Jeg vrengte over til andre siden og tuta som bare søren. Lagde litt lysshow for han også. Mongomann! Skulle ikke hatt lov til å kjøre bil!

Grunnen til at jeg er litt sint pga det her er at akkurat det samme skjedde mamma, men det endte med at mamma havna på sykehus med hjernerystelse og bilen endte et helt annet sted... Hvil i fred stakkar Nissan vår... Sånn går det når Ullernpøblene kjører om kapp i 120 ned til Kongsvinger.. Jaja... Nå er jeg i Odalen i hvertfall... Savner Christopher kjempemasse og håper han kan komme hjem til helga igjen... Skulle ønske det ikke var så dyrt å fly... :(

Ingen kommentarer: