søndag, januar 07, 2007

Fredag :)

Fredag var det skolestart... Eller... Skulle vel egentlig hatt matte på onsdag, men der var det 2 som møtte opp, og det var ikke meg ;) Det var tungt å begynne igjen! Huff.. 3 timer ped, for det meste om formal, material og dialektisk danning, også to timer med matte etterpå (ok da, jeg droppa siste time :P) Da hadde jeg egentlig fått nok, og dro til Storo for å møte Gine :) Gine skulle ha fotopapir og jeg skulle egentlig ha ingenting... Jaja, nå har jeg fått meg badevekt i hvertfall :)

Etterpå dro vi til Gine og så på film. Christopher kom og henta meg midt i filmen og vi dro videre til foreldrene til Christopher. Der spiste vi biff, namnam!! Det var veldig koselig :)

Da klokka var 10 dro vi hjemover og der venta Gine og Espen uttafor døra. Vi så ferdig filmen vi begynte på tidligere og drakk og spiste godteri. Christopher fikk drikkespill av meg til jul, men det sto på engelsk og siden vi allerede hadde begynt å drikke så droppa vi det :P Vi tok en terning hver og den som fikk minst måtte drikke... De terningene må ha vært jukseterninger for det var alltid den samme som fikk en, så vi bytta på litt så ikke bare en måtte drikke hele tida... Vi ble etterhvert veldig slitne og trøtte, og Gine lengta etter senga si så de bestemte seg for å gå hjem.









Ingen kommentarer: