torsdag, august 02, 2007

Oppsummering av sommerferien

Nå har jeg vært dårlig til å blogge nå! Huff... Men her kommer en liten oppsummering av sommerferien :P

Christopher har vært hjemme i fire uker, og har nå dratt tilbake igjen... Det er litt kjipt, men vi har jo hatt en fin sommer sammen, selvom det har vært dårlig vær...

Vi har vært på hyttetur til Fredrikstad, med bl.a. sopptur og dugnadfest, koselig...

Vi har hatt besøk av en kompis av Christopher fra militæret, og vært på teknisk museum og grilla med han...

Christopher...








...Og Blystad på teknisk museum...








Vi har grilla og vært på Kjelsås og bada de få gangene det har vært litt bedre vær enn overskya og regn... (Vi har bada i regn også...)

Bading på Kjelsås!








En av de få dagene det var fint vær :)








Vi har nesten vært på båttur med Magne (måtte snu med en gang pga noe feil med motoren...)

Vi har vært på hyttetur til hytta vår, vært ute i båt og Christopher fikk to abbor som vi spiste til frokost dagen etterpå :)

Fiskene. Stakkars...








Vi sov i dobbel sovepose på stua, koselig :)








Christopher steker egg på verandaen...








...Og fiskene :)








Vi har vært på Volltveit Camping og overnatta på hytte der...

Og vi var nesten på Sommarland i Bø, men droppa det pga mye regn... :(

Vi har festa med Gine og Espen, og jeg har nesten hatt vannkopper (hvem vet hva det var! Men nå er de i hvertfall på vei bort...)

Christopher koser med Spitzi








Espen i godt humør!











Gine har satt bånd på cidern sin, hehe :)








Smiiiil








:)








Og nå er jeg i Odalen fordi jeg ikke gidder å kjede meg i Oslo alene i ukedagene (det får jeg jo nok tid til når skolen starter...) Jeg klør i fingra etter å kjøpe ny egen pc, men må visst vente vente vente... JEG VIL HA BIL OGSÅ, men det får jeg vel heller aldri, så jeg venter og venter og venter fortsatt... I mellomtida har jeg kjøpt meg en rosa sånn ting til å ha pcn i :D Fant en rosa pc idag også, men det er kanskje å gå litt langt? Hehe...

Ingen kommentarer: