søndag, august 19, 2007

Skolestart

Denne uka var det feltkurs for oss som har valgt naturfag... Begynne en uke før de andre??? Det er da man angrer på at man valgte naturfag... Hehe, neida :) Det varte bare tre dager, to dager på skolen med forelesninger og framføringer, og en dag ved Østensjøvannet der vi undersøkte dyr og planter ved og i vannet... Vi artsbestemte også masse planter i et skogsområde i nærheten. Morro? Tja.... :P

Torsdag var jeg hjemme i Odalen en tur og i helga har jeg slappa av med Christopher :) Fortsatt litt ferie, hehe... Men i mårra er det pån igjen, da er det ordentlig skolestart med diverse forelesninger, og uka etter begynner vi med de fagene vi har valgt... Er ikke helt klar for å begynne igjen jeg! Har hatt lang ferie, men så sinnsykt dårlig vær det har vært... Men skal ikke klage... Fredag har jeg fri, så da har jeg litt planer om å dra en tur til Lillehammer og finne på noe gøy med Christopher :) Får så hva det blir til :)

Ingen kommentarer: