fredag, september 14, 2007

Morro for meg :)

Jeg er godt over middels interessert i både trikk og t-bane. Tog også forresten... Og fly... Og båt... Jeg har flere ganger tenkt på å ta 13-trikken til Jar bare for å se hvordan det ser ut der, og høre trikkestemmen si "Abbediengen"... Nå går den forresten helt til Bekkestua også... Jeg og Preben avtalte at vi skulle ta en trikkedag en gang og bare ta trikk en hel dag, men så rakk vi det dessverre ikke før han flytta...

Men da jeg sto og venta på trikken på Brugata forrige fredag kom det en sånn gammel trikk!! Jeg har alltid hatt lyst til å kjøre gammel trikk, men de er stort sett reservert til folk. Men nå kjørte den som linje 13 opp til Grefsen stasjon :D Det var en veldig hyggelig mann som ropte "linje 13 til Grefsen Stasjon" og "neste stopp er Hausmanns gate" osv. Vi snakket masse om trikker... Morro for meg :)













2 kommentarer:

9na sa...

Næmmen så morsomt! Gikk trikken i vanlig rute? Whow... Forresten, Christophers oldefar var trikkefører! (1940 og 50 tallet)

Gine sa...

*misunnelig*