mandag, oktober 01, 2007

Solan og Ludvig!! :)

Dette er mitt innlegg nr 100!! Så da mååå det jo handle om noe koselig :)

Jeg har lenge ønsket meg marsvin... Jeg er jo ekstremt glad i dyr, og syns det er utrolig kjipt å bo alene, så etter litt mas gikk Christopher med på at jeg skulle få lov til å få marsvin :) Etter skolen idag (der jeg har skrevet naturfagrapport og laget hjemmeside) dro jeg og Gine til en dame som skulle gi bort to marsvin. Jeg skulle egentlig bare se på, men jeg klarte ikke å dra derfra uten dem så da ble de med hjem :) De er helt fantastisk nydelige!! Jeg har vasket buret nå så de tripper rundt inni der og er litt forvirra stakkar... Og lager masse lyder! Kjempekoselig :) Jeg og Gine syns at de ligner litt på Solan og Ludvig, så derfor heter de det :)

Nytt hjem, litt skummelt...








Se så søte!! :)








Barna mine... :)

3 kommentarer:

Gine sa...

ååååå de er så skjønne!! :D

9na sa...

Heisann... Gratulerer, hvis du har marsvinbarn er jeg kanskje farmor? Ha det fint da!!!

Petunia sa...

Så søte de er da! Artige navn på dem! Og gratulerer til 9na som er blitt farmor;)