fredag, november 02, 2007

Endelig fredag!

Nå er det endelig fredag! Endelig ferdig med skoleovertakelsen... Det har vært en interessant men ganske slitsom uke. Vi har fått erfaringer med blant annet utvidet skoledag og matpakkeordning. Dessverre ikke bare positive inntrykk, elevene blir utrolig slitene av å være på skolen helt til halv 3, og matpakkene er ikke så veldig innbydende... Men det er jo fint å ha sett hvordan det fungerer.

Men nå er vi altså ferdig med denne uka :) KK (de som var rektorer osv) hadde bakt kake til oss og vi fikk gratis frukt i dag :) Jeg har mistet stemmen og har vondt i halsen, ørene og nesa... Dessuten er jeg sinnsykt stiv i nakken... Jepp, det er praksis det :P Jeg håper bare det ikke bygger seg opp til noe heftige greier, for har ekstremt mye å gjøre til uka som kommer!!

2 kommentarer:

9na sa...

God bedring! Stakkars deg!

Anonym sa...

Hei..!
Jeg har tenkt å skrive om Kinaturen min på internet, bloggen min heter kinamoll.blogg.no.
Dette avhenger jo litt av internettforbindelsen der borte er akseptabel...
Klems Moll