fredag, mai 02, 2008

April i bilder

Jeg har vært litt flink til å ta bilder med mobilen denne måneden og her er noe av det jeg har foreviget :)

1.april begynte jeg på Kiwi igjen. Dette er Kiwihumor på bakrommet :P











Jeg har hatt kjemi og gjort diverse forsøk. Her brukes rødkål som pH-indikator.









Natrium i vann blir poff!











Jeg har hjulpet Helge med å flytte. Her står jeg utenfor den gamle leiligheten hans og venter på at utleiemegleren skal bli ferdig...









Her er Helge i sin nye leilighet i Rathkes gate.











Jeg har kjørt HiAce uten problemer! Wow! (Ser ut som en trailersjåfør og sånn føltes det også :P )






Pappan til Gine har pussa opp fjøset, og de har tilogmed fått strippestang! Morro :)









Det har vært knallvær og her er Solan og Ludvig på luftetur i hagen! Spørs om det blir så mange lufteturer, ettersom han vi leier av ikke virket helt fornøyd...







Solan hjelper meg med å pusle...











...Og Ludvig hjelper meg med å skrive oppgave... De er sååå nydelige :)











Jeg og Gine har bakt kake! Gine er kjempeflink til å pynte kaker!! Se mer på kakebloggen hennes!

Ingen kommentarer: