fredag, juli 04, 2008

Juni i bilder

Christopher og Bambi deler en is :P











Det har vært mye bra vær og jeg har sola meg i hagen :)











Jeg har vært med Preben på Tusenfryd!











Sture var også med!











Astrid har fiksa håret mitt og da så jeg sånn ut ;P











Jeg har pusla puslespill :)











Jeg har vært med Gine og kjøpt nye sko :)











Christopher har rydda på soverommet og da måtte han kle på seg alt han fant :P










Jeg har vært med Preben på operahuset :)











Campingbilen vi lånte!











Sånn så den ut inni :)











På en butikk i Sverige fant vi en lik grill som vi har som vi "fikk" gratis engang...










Vi har vært på Gröna Lund!











Astrid måtte prøve et par rosa solbriller i Stockholm, hehe :)

Ingen kommentarer: