fredag, august 08, 2008

Juli i bilder

1.juli dro jeg til Voss for å hente bil... Det var en laaaang tur...











...Forbi Ål stasjon...











...Finse...











...Myrdal...











...Til jeg endelig ankom Voss...











Og fant bilen uten skilter... Men jeg kom meg da hjem :)











Jeg har hatt besøk av en hund!











Og jobba endel på Kiwi! Her er Kristoffers rotete oppgjør :P











Jeg har polert bilen...











Og vært på morell"slang" hos noen jeg kjenner veldig godt ;)











Jeg har hatt Slush hos meg!











Og hun tok seg til rette...











Og så tok jeg henne med til Odalen igjen, og da ble Missy så glad at hun la seg oppå henne og ville nok aldri la henne dra derfra igjen... Så da lot jeg henne bli der resten av sommeren :)






Vi har vært i sommarland i Bø! Måtte sende MMS til pappa for å vise at vi rakk åpninga kl 10 ;)










Der bada vi i sommarlandelva!











Vi koste oss masse!! :)











Jeg har vært på torpedooppdrag med pappa, og vi spiste på Elgstua ved Soppen på Elverum.










Det ble endel venting... I sol og regn...











Men vi fikk i hvertfall tilbake bilen :)











Jeg har vært på fest hos Reinhardt og Ida :)











Jeg har vært på hyttetur med pappa og farmor!











Vi dro ut for å fiske :)











Pappa later som han haler inn en sværing!











Den var ikke sååå stor da ;)











Jeg fikk også noen små ;P











Jeg endte opp med 4...











Og pappa fikk 10! Han vinner alltid. Men jeg hadde problemer med duppen da...










Dagen etter dro vi ut i båt og gummibåt, ikke visste jeg at vi skulle sååå langt så jeg ble dritsliten... :P










Jeg har vært masse i Odalen :) Her passer mamma på Fant så han ikke skal løpe etter pappa som skal på jobb :)










Astrid har funnet en bil i passe størrelse ;)











Jeg har bada med Gine, Espen og Christopher på Frysja...











Og med Ingrid og Astrid og Fant på kvelden i Glomma :) Fant fikk seg bare en bitteliten svømmetur da ;)











Og med mamma, Ingrid og Astrid i Glomma på dagen :) Det var helt fantastisk vær!! :)
Og veldig fin strand og deilig vann :)

Ingen kommentarer: