torsdag, desember 07, 2006

Alternativ eksamenslesing

Huff... Jeg skal liksom være så flink og lese og skrive oppgaver, også er jeg ikke motivert til å få gjort noe av det... I går fikk jeg dratt med meg Christopher ut for å gå en tur sånn i ti-tida... Jeg syns det er så koselig å gå tur på kvelden, og selvom jeg lovte at vi ikke skulle gå så langt så endte vi opp hos Gine og Espen... Gine var i full gang med å bake kake som hun skulle ha med seg på skolen på fredag, for da får hun juleferie! Heldiggrisen!! Vi snakka litt og så på småfilmer på YouTube :)

På vei tilbake fant Christopher på setninger som jeg skulle analysere."Christopher og Lise går en tur", "Forny ditt kjøkken, bytt dører", "Himmelen er ikke stjerneklar i dag" (men det var den) , "Svarte søppelsekker er normalt bedre enn vanlige bæreposer", "Trappa er jævlig lang", "Denne trappa eies og vedlikeholdes av Øvre Grefsen Vel" osv osv... Det fungerte stort sett greit så lenge setningene ikke ble for lange... Hehe :)

Gine er veldig flink til å bake kake! :)

2 kommentarer:

Gine sa...

Kjempekoselig å få besøk i kakebakinga idag! =) Blir alltid mye morsommere og bake da!
Må komme og spise kake da den neste blir ferdig :D

Lise sa...

Bare å si ifra, jeg stiller opp!! :D