mandag, desember 04, 2006

Mandag!! :)

Etter tre timer med forelesning om "Genanse og verdighet" og "Lillelord" var jeg veldig klar for å finne på no gøy. Gine hadde tenkt å lage julekalender, så da ble jeg med henne til Storosenteret og fiksa det. Vi hadde det veldig gøy med å finne noe å pakke inn, hehe :) Jeg bruker å synes at mandager er forferdelige dager, men idag har jeg hatt masse å gjøre, og vært veldig sosial, så det har egentlig vært en veldig bra mandag! Utrolig!!!

På Storosenteret møtte jeg Per Morten, Jonas og Finn, som er lærere fra Løren skole!! Gøy å se de igjen! Per Morten var litt fortvila, for han hadde prøvd å vise mitt berømte potet-forsøk for sin klasse. Altså å få poteter til å fungere som strømkilde for en lyspære... Han hadde satt igang trommevirvel for å få opp spenninga, og der satt 29 elever og fulgte spent med.... Også virka det ikke! Stakkar... Hehe... Så han lurte på hvordan jeg hadde fått det til... Jeg kom med noen tips, også skulle han prøve igjen :) I det hele tatt veldig koselig å se de igjen!! :)

Jeg og Gine dro hjem til henne og pakka pakker. Det tok en evighet, siden vi har en tendens til å gjøre ting _litt_ vanskelig... Da vi var ferdige dro vi til Alex og spiste godteri og slappa av... :) Jeg prøvde nok en gang å få tak i Øyvind siden jeg begynte å bli litt ivrig på å få igjen vottene mine... Jeg fryser!! Han lovte å komme med de, så da var det bare å forte seg hjem :)

Omsider fikk jeg da besøk, og endelig fikk jeg igjen vottene mine!! Har savna de! :) Prata litt med Øyvind før han måtte forte seg hjem og legge seg, for han var trøtt. Jeg begynner også å bli litt trøtt, ettersom jeg sover veldig dårlig fortida... Slitsomt. Men nå skal jeg legge meg og lese "Grammatikken i bruk", så skal jeg nok få sove tror jeg ;)

Ingen kommentarer: