mandag, desember 04, 2006

Fagvalg

Fredag fikk vi informasjon om fagvalg... De to siste årene av lærerutdanninga skal vi velge fag vi vil fordype oss i... Så sitter her og vurderer hva jeg skal velge... Hmm... Naturfagen er jeg ganske sikker på... Har alltid vært interessert i naturfag, og det var det som var mest morsomt å undervise i i praksis!

Meeen.... Naturfag er bare 30 studiepoeng, så da må jeg velge et fag til! Og det er litt verre... Har på en måte litt lyst til å ta matte... Men så tenker jeg at det kanskje er to tunge fag å ta sammen... Så kanskje jeg kunne ta mat og helse eller noe sånt... Men det går samtidig med naturfag, hvis det ikke er så mange som søker... Så da kan jeg ikke det... Så er det norsk da... Men har ikke så veldig lyst på det egentlig, for det så ikke sååå spennende ut...

Også er det egentlig ingen av de andre fagene jeg har så veldig lyst på... Jaja... Jeg finner vel ut av det håper jeg...

Ingen kommentarer: