fredag, desember 01, 2006

1.Desember - Julekalender!!

Endelig første desember og tid for julekalendere!! Jeg elsker julekalendere og har i alle år fått tingkalender av mamma... I år er første året jeg ikke får :-( Mamma syns det var litt unødvendig, og det skjønner jeg jo... Men savner det allerede... Jeg fikk kinderkalender da, også har jeg kjøpt en sånn vanlig sjokoladekalender selv. Også har jeg laga tingkalender til Christopher, siden han var så snill og lagde til meg i fjor :) I dag fikk han en boxer, og det tror jeg han ble sånn passe glad for... Hehe...

Gleder meg til julekalendere på tvn også, selvom jeg er litt skuffa over at det bare er nye i år... Også dansk julekalender på tv2?! Skeptisk... Heldigvis har jeg The Julekalender, Nissene på låven og Vazelina Hjulkalender på DVD :) Og hvis jeg drar hjem til mamma og pappa, har de Jul i Blåfjell, Amalies jul og Jul på Månetoppen der :) Resten ønsker jeg meg til jul i år ;)

Ingen kommentarer: