mandag, desember 18, 2006

Eksamen og nattebesøk...

Søndagen skulle jeg være flink og skrive ferdig ped fagartikkelen. Men da klokka nærma seg 8 var jeg på langt nær ferdig, og da gikk siste buss... Så da var det bare å ringe til Helge og spørre om å få låne bil... Og det fikk jeg! Så kunne jeg slappe av litt til... Hehe...

Men ble da ferdig med den artikkelen etterhvert. Ble 7 sider om Montessori og Piaget, en utrolig dårlig oppgave... Jaja... Jeg er glad jeg er ferdig i hvertfall. :)

Da klokka var halv 1 dro jeg hjemmefra. Måtte innom og fylle bensin på Skarnes (hater det!!), men det gikk bra som alltid :P Kristine inviterte meg på besøk, så da måtte jeg jo bare stikke innom for å hilse på... Skulle bare være der et par minutter, men endte med å bli der i to timer! Vi drakk cola og snakka om alt mulig. Veldig koselig!! :)

Var ganske trøtt da jeg satte meg i bilen på vei hjemover til Oslo, men det gikk veldig bra å kjøre for det har jo blitt så fin vei :) Gikk muligens litt fort også, siden det ikke var noen andre biler på veien :) Var hjemme da klokka var 4 og da var det bare å hoppe i seng :) Nå er jeg oppe igjen, for må på skolen og levere eksamen kl 2... Også er det juleferie!!!!! (Hvis vi ser bort i fra at jeg skal levere krl eksamen den 3.januar, og den har jeg ikke begynt på...)

1 kommentar:

Kristine sa...

Hehe. Merkelig så mye mer trøtt man ser ut kl 3 om natta enn det man føler seg. Jeg følte meg våken jeg, så ser jeg ut som en halvdau zombie. Jaja. Veldig koselig at su stakk innom. Ble bare drøye to km omvei i alt, men varte i to timer da...hehe...

Men veldig koselig som sagt...du må stikke innom neste gang du kjører forbi etter jul...hehe...for til fredag vender jeg nesen sørover.

Kjempe masse julehilsner :)

Klems fra Moll