søndag, desember 17, 2006

Hjemme i Odalen :)

Nå er det lenge siden jeg har blogga! Fordi jeg har lest til eksamen, eller prøvd å lese da... Men det gikk ikke så veldig bra... Og da er det vel ikke noen overraskelse at eksamenen på fredag ikke gikk no bra den heller... Så snakker vi ikke mer om det :)

Etter eksamen dro jeg hjem til Odalen... Møtte mamma, Ingrid og Astrid ved Strøm kirke for de skulle på juleavslutning for Sander skole. Det var veldig koselig, Ingrid og Astrid var flinke og sang i kor, og Astrid spilte baryton og dansa lysdans også! Veldig veldig flinke var de!!! :) Koselig å være i kirka sånn rett før jul, bortsett fra preken da, som jeg syns er ufattelig kjedelig...











I dag (lørdag) skulle jeg være flink og skrive ped oppgave... Men det har jeg ikke vært... Så det blir en veldig slitsom og kjedelig dag i mårra tror jeg! Men jeg skal vel bli ferdig... Blir jo alltid det :P Var i Kongsvinger og kjøpte litt julegaver i dag da. Og nisselue med blinkende hjerter til pappa :P Også spiste vi kebab :) (Til frokost :P) Kjørt bil har jeg også gjort :D Prøvde å skrive litt på den oppgaven da vi kom hjem, men nei... Jeg har liksom tatt juleferie ;)


Klokka ni dro jeg, Ingrid, Astrid og mamma til kinarestauranten og møtte pappa :) Det var veldig koselig, og veldig god mat!! Vi spiste det samme som alltid, 3-retters middag, nam!! Da vi kom hjem åpna mamma en flaske med hvitvin, og jeg som egentlig ikke liker vin må jo alltid smake... Utrolig!! Denne var faktisk god! :D

Ingen kommentarer: