tirsdag, januar 02, 2007

Godt nytt år!!

Nyttårsaften i år feira jeg hos Gine og Espen. Etter alt for mye stress om en stakkars kalkun, ble det da omsider middag, og den smakte kjempegodt!! (Takk for gode tips mamma:) Vi hadde is og varm bjørnebær til dessert og ble veldig veldig mette, namnam :)


Kalkun :)






Gine og Espen klinte til :)



Christopher var mest opptatt av pcn.


Vi spilte Buzz og drakk og spiste godteri. Veldig koselig :) Innimellom var vi ute og så på de som var for tidlig ute med rakettene, og vi smelte av litt kinaputter som Gine kjøpte når hun var 10 år. Da klokka var 12 kledde vi på oss masse klær og gikk ut og så på rakettene. Vi drakk champagne og hadde stjerneskudd, også de kinaputtene da, hehe... :)

Jeg og Gine ute i kulda





En kollega av Espen bor ikke så langt unna, så vi dro dit for å hilse på. Ble der mye lenger, men det var koselig da. Jeg og Gine ble veldig trøtte og savna både drikke og godteri, så etter to timer dro vi med oss gutta hjemover. Da vi kom hjem var vi veldig trøtte og slitne, og gikk og la oss ganske fort.

Dagen etter var det bare å komme seg hjem og begynne med eksamen... Det skulle ikke vært lov å ha eksamen 3.januar!!!! Jeg er veldig lite motivert og klarte bare å produsere en og en halv side igår, og har derfor masse å gjøre idag. Og da er det jo typisk meg å sitte her og blogge isteden :P

Ingen kommentarer: