torsdag, mai 03, 2007

Grilling

I dag skulle jeg være flink og lese, men så sendte Gine en melding og lurte på om jeg ville være med å grille... Og det ville jeg jo såklart! Vi prøvde å sette oss nedenfor Haraldsheim igjen, men det ble ikke så populært, så da tok vi trikken til Sofienberg for å finne Sofienbergparken... Og etter litt om og men fant vi den :) Det var knallvær, og jeg og Gine startet skjørtesesongen! Vi grillet og leste blader og koste oss til sola forsvant fra grillplassen vår :)

Gine drikker av en sko.








Jeg og Gine i sola








Vi gikk til Birkelunden og der var Axels Tivoli, som bruker å være på marken på Kongsvinger. Gine trakk i tråd og fikk en ape. Jeg elsker å ta karuseller og fikk til slutt dratt med meg Gine opp i Twisten. Kjempegøy! :)

Gine vant en ape som han mannen mente han var i slekt med eller noe sånt... Morsom type :)







Jeg og Gine i karusellen

Ingen kommentarer: