mandag, april 30, 2007

Snipp, snapp, snute...

... Så var Kiwi-eventyret ute...

Jeg valgte å si opp jobben i dag fordi jeg føler at jeg ikke har tid til å jobbe i tillegg til skolen... Det går greit nesten alle andre dager i året, men ikke akkurat nå i mai og juni for da har vi så mange eksamener... Men jeg kan ikke plutselig ta meg fri i 6 uker fordi jeg skal ha eksamen, så da får det heller være... Helgene har jeg lyst til å bruke sammen med Christopher, sånn er det bare :)

*

Når jeg satt og leste på fredag røyk vaskemaskinen (bokstavelig talt). Jeg hørte et lite smell fra badet og gikk for å sjekke og da kom det røyk opp fra den, og det lukta helt grusomt. Jeg var livredd for at det skulle begynne å brenne så jeg dro ut kontakta og løp og varsla de vi leier av. Heldigvis kom Christopher hjem 5 minutter etter at det hadde skjedd så jeg fikk roa meg ned litt :) De vi leier av skal fikse den, men i mellomtida er jeg uten vaskemaskin og det bekymrer meg litt... Håper det går fort!

På lørdag var jeg, Christopher, Gine og Espen ute og grilla! Siden vi ikke har noe særlig hage, og hagen til Gine og Espen er full av polakker, gikk vi til gressletta nedenfor Haraldsheim. Etterpå dro vi til Gine og Espen og så på film :)

Gutta krangler med engangsgrillene for å få de til å bli varme!






Jeg og Gine satt for det meste og slappa av i sola :P









På søndag var det varetelling på Kiwi. Siden jeg og Christopher ikke fikk vært sammen på dagen på søndag, var vi våkne til kl 4 natt til søndag... Derfor var jeg ganske trøtt på varetellinga, men det gikk over :) Jeg skulle telle supper og sauser og hermetikk... Jeg begynte med det verste, supper og sauser, og det tok evig lang tid! Men hermetikken gikk overraskende fort, og heldigvis rakk jeg hjem så jeg fikk sagt hade til Christopher før han dro :)

3 kommentarer:

Catta sa...

Åh! Høres ut som en deilig helg!
Håper dere får orden på vaskemaskinen etterhvert!

9na sa...

Heisann.. Dere kunne brukt grillen vår, i hagen vår?

Lise sa...

Ja, håper vaskemaskinen fikses snart!!

Vi kunne vært i hagen deres ja... Men så langt tenkte ikke vi ;) Hehe... Kan spørre neste gang!