fredag, juni 01, 2007

2 ferdig, 2 igjen!!

Wohoooo!!! Jeg er ferdig med KRL-eksamen!!!! Trenger ikke tenke mer på den før i august!! :D Eller kanskje aldri mer? Det er jo lov å håpe :) Jeg sliter veldig med eksamensnerver og er derfor litt stolt av at jeg i det hele tatt har prøvd å ta den! Det er så sykt mye å lese på, og jeg har i hvertfall 5 bøker jeg ikke har lest som står på pensum! Det virka helt håpløst å skulle ta den, men med litt gjetting på nyreligiøsitet, avatarer, hindutempel og buddhismen så kom jeg meg gjennom det på en måte... Og når jeg leser gjennom det som står i bøkene nå så virker det som jeg har truffet på det meste, og derfor har jeg et lite håp om at det fortjener en E... Blir spennende å se når resultatet kommer om 3 uker :)

I all min fortvilelse over eksamen har jeg funnet ut at det er så mye som betyr så mye mer! Jeg er egentlig veldig heldig... Har en herlig familie som alltid støtter meg... Er alltid velkommen hjem når jeg vil... Og best av alt... De får meg til å føle meg verdt noe når jeg er ensom og alt ser håpløst ut... For det er utrolig kjipt å bo alene! Også har jeg en mamma som gjerne ringer og snakker i flere timer for å hjelpe meg med å svare på tidligere eksamensoppgaver... :) Jeg har kjæreste som støtter meg og venner som stiller opp... Fantastisk :)

Gleden er altså stor over å ha blitt ferdig med KRL-eksamen... Vi fikk også C på matteeksamen og det syns jeg er helt greit :) Så nå er det matte- og norskeksamen igjen, og de er muntlig, men jeg har ikke begynt å bekymre meg enda... Det får jeg gjøre imårra :)

Bambi er også rimelig lei av uker med lesing... Nå er vi halvveis! :)

1 kommentar:

Catta sa...

Gratulerer med halvveis overstått eksamen!
Koselig bilde av Bambi :)