torsdag, juli 10, 2008

Familien på besøk og ny pus i huset :)

I går (tirsdag) kom plutselig Christopher hjem på mårran! Dvs, klokka var vel nærmere 12, men jeg hadde ikke stått opp ;) Så jeg fikk meg et sjokk da døra plutselig ble låst opp, for han skulle jo ikke komme hjem før om 2 uker! Men plutselig var han altså der, fordi han hadde fått gratisbillett til Bruce Springsteen-konserten. Vi vaska og polerte den røde Forden som jeg låner nå, så nå er den kjempefin :)

Litt senere på dagen kom mamma, pappa, Ingrid, Astrid og Slush også på besøk. Mamma og pappa skulle også på BS-konserten, så jeg kjørte de dit :) Etterpå dro jeg og Ingrid og Astrid ut og shoppa, fant masse klær på tilbud!! :) Så dro vi hjem og koste litt med Slush før jeg måtte dra og hente mamma og pappa igjen :) De hadde visst hatt det kjempegøy :D Så dro alle sammen hjem, untatt Slush da... Hun gråt litt på kvelden, men roet seg etterhvert, og nå løper hun rundt her og leker og gjemmer seg, så jeg tror hun har det helt greit :) Har ikke tatt noen bilder enda, for alt som lå i veska mi (deriblant kameraet) har badet i en halvliter med vann, så det ligger til tørk og fugerer forhåpentligvis når det blir tørt igjen... :)

Ingen kommentarer: