mandag, mars 19, 2007

En koselig helg og tilbake i praksis igjen...

Fredag skulle jeg ha om speiling og symmetri i mattetimen. Det var faktisk min første ordentlige time i praksis, fordi alle de andre timene jeg skulle ha har gått til andre ting... Jeg skulle bruke Smartboard, og etter å ha testa det på torsdag ble jeg veldig nervøs for det var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd! Men det gikk forholdsvis bra tror jeg... :) Etterpå var vi på Linderudkonserten i Kanonhallen og det var veldig bra! De var kjempeflinke :) Etter praksis dro jeg hjem og slappa av litt, og så dro jeg til sentrum for å møte Christopher. Vi var på Peppes og spiste, og det var koselig selvom vi begge var veldig slitne.

På lørdag var vi ute og handla og henta bilen til Christopher hos Peter. Vi så på film, og etterpå spiste vi biff, drakk vin og så på Farmen :)

På søndag vaska Christopher bilen og etterpå fiksa han sykkelen og monterte sykkelcomputer. Vi spilte litt Nintendo DS, og så dro vi til Nina og Tor for å feire bursdagen til Anders. På vei dit gikk vi selvfølgelig tom for bensin (bensinmåleren på bobla er ikke helt bra...). Christopher visste om en bensinstasjon ca en kilometer lenger bort, og siden han hadde kjørt ganske fort trilla vi store deler av veien. Over den siste bakketoppen hoppa vi ut i fart og dytta bilen opp. Jeg måtte selvfølgelig ta bilde :) Vi fylte bensin og rakk faktisk bursdagen akkurat! Vi spiste kaker og hadde det veldig koselig, men kunne ikke være der så lenge siden Christopher måtte tilbake til Jørstadmoen. På kvelden stakk Gine en tur innom med hele familien for å vise fram bilen hennes, og den var kjempefin. Jeg ble sittende våken til klokka var over 1 fordi jeg måtte lage undervisningsopplegg til tirsdag...









Bursdagsbarnet med sin mormor og morfar :)







I dag var det tilbake til praksis. Jeg og Ragne skulle ha kunst og håndverk, ikke akkurat vårt sterkeste fag, men det gikk da sånn passe tror jeg, hehe... Etterpå var det masse planlegging, og vi var alle veldig trøtte så det ble litt slitsomt... Hehe... Da jeg endelig kom hjem i 4-tida var jeg kjempetrøtt, men tvang meg selv ut på sykkeltur... Jeg måtte jo teste sykkelcomputeren!! Sykla bortover Lachmannsvei, men fikk plutselig en ekkel følelse av å ikke vite hvor jeg var... Det er litt ekkelt, men da jeg så Trikkehallen var det liksom greit igjen. Jeg bestemte meg for å holde meg på veier jeg kjenner, og sykla den runden jeg bruker å jogge... Det var gøy å sykle igjen! Etter masse oppoverbakker var jeg endelig hjemme igjen og da hadde jeg sykla 10,25 km i følge sykkelcomputeren... Jeg er litt fasinert av sånne tekniske dingser :)

Bilder fra praksis:
Vi roter ikke vi... Hehe...








Ragne forbreder en time om Kina og India på 1500- og 1600-tallet :)







Trude finner begrunnelser i Kunnskapsløftet :)








Kristine forbreder en time om dialekter :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er tikka. Sjekk bloggen min for regler. Klems

Lise sa...

Tikk takk tikk takk tikk takk... Kanskje jeg gjør noe med det når jeg får tid :)