torsdag, mars 15, 2007

VimseLise på sykkeltur :)

Månedskortet mitt gikk ut i dag, og i går tenkte jeg jeg skulle være flink og finne ut hvor lang tid det tar å sykle fra meg til Løren skole. Jeg fant fram sykkelen og skulle pumpe luft i dekkene, men etter en god stund med mye pumping fant jeg ut at den pumpa ikke passa til den sykkelen... Hehe... Det var litt luft igjen i dekkene, og jeg var veldig innstilt på at jeg skulle få gjort det i går, så jeg la ut på sykkeltur likevel :)

Med litt for lite luft i dekkene vinglet jeg ut på veien. Hadde egentlig ikke peiling på hvilke veier jeg skulle ta, men nedover gikk det og plutselig var jeg ved Bjerkebanen! Det tok bare 15 minutter :) Men så var det oppover igjen da... Det var litt tungt... Er jo bare oppoverbakker!! Så det tok litt over dobbelt så lang tid... Og jeg var utslitt da jeg kom fram :P Er ikke så sikker på om det er verdt det... Vi får se... Hehe :)

Jeg har ikke helt godt av å stå opp så tidlig. I dag på vei til skolen satt jeg og Ragne og snakket sammen på bussen... Plutselig sier Ragne: Oj! Nå skulle vi visst gått av! Hehe, vi fikk oss en god latter og en enda lengre gåtur. Jeg er sikker på at de på bussen også begynte å lure litt... Hadde ikke Ragne vært der, hadde jeg sikkert sittet på helt til Helsfyr :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Altså SprekeLise, ikke VimseLise...
Hilsen 9na

Lise sa...

Hehe!! Ikke så veldig sprek ;) Helt ødelagt i kroppen etter en liten sykkeltur... Jaja, jeg prøver i hvertfall :)