mandag, mars 26, 2007

En skremmende opplevelse...

Forrige uke var jeg flink og sykla flere ganger... Mandag: 10,25 km, tirsdag: 7,94 km og torsdag: 6,19 km... Det er ganske bra til å være meg!! Tirsdag sykla jeg til Gine og var der på besøk en stund... Carina var også der, og vi hadde det veldig koselig :) Ellers har jeg sykla rundt på Kjelsås og sett på de mange fine husene og leilighetene der... Neste gang skal jeg ta med kamera!!

Har hatt endel undervisning denne uka, så mye tid har gått til å forbrede det. Etter en litt slitsom uke i praksis kom Christopher endelig hjem på fredagen. Vi var veldig trøtte og slitne så vi sovna ganske fort.

Lørdag skulle vi ut og handle. Først var vi på Coop Obs og kjøpte litt mat... Der var det tilbud på sykkelhjelm, og jeg tenkte jeg skulle kjøpe, men gjorde det ikke... Etterpå dro vi videre til en kompis av Christopher på Nordstrand, for vi skulle hente noe... Så gikk turen videre til Christophers foreldre, for vi skulle levere noe der... På vei dit kjørte vi forbi en ulykke. Jeg titta ut av vinduet i det vi kjørte forbi, og så en person ligge på asfalten og det så ikke bra ut... Da vi kom fram til Christophers foreldre fikk vi vite at det hadde skjedd noe med Cathrine, søstern til Christopher... Alt skjedde så fort, og jeg ble veldig veldig redd for henne... Vi kjørte tilbake, og jeg var helt skjelven og på gråten da jeg fikk se henne... Hun hadde blitt påkjørt av en bil da hun var ute og sykla... Stakkar, det så helt grusomt vondt ut...

Etter en god stund kom ambulansen og hentet henne, og vi dro etter ned til legevakta... Jeg har litt problemer med å se blod, så jeg tok meg en luftetur. Jeg gikk til Kiwi for det begynte å bli mørkt og jeg er litt redd for å være i sentrum alene på kvelden... Heldigvis var Gine på jobb, og hun tok seg en pause og fikk roet meg ned litt...

Etter en stund ringte Christopher. Heldigvis gikk det ganske bra med Cathrine... Jeg ble så utrolig glad da jeg hørte det!! :) Hun ble på sykehuset over natten, og vi dro hjem og spiste litt... Anders ble med hjem til oss og overnatta her :)

Det er så grusomt når slike ulykker skjer... Jeg bare håper det går bra med Cathrine nå... Hun er jo nesten som en søster for meg :) Glad i deg Cathrine! God bedring!!

*

I dag har jeg vært ute og sykla... Det gikk ikke så fort... Jeg skal kjøpe hjelm snart... 6,80 km... Litt slapp... I mårra skal umotiverte Lise på hyttetur med 30 7.klassinger... Det blir spennende...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Lise Glad i du også.. Takk. Hadde vondt av deg, du ble så blek.. Tusen takk for at du var der.. Hilsen Cathrine

Lise sa...

Hei Cathrine! Håper det går bedre med deg nå!! Klem

Catta sa...

Hei!
Sender melding igjen, men ville bare fortelle deg at mamma og jeg har fått blog også! Om du vil lese på dem;
www.cattasverden.blogspot.com
www.ninassmutthull.blogspot.com
Vi ble litt inspirert av din blogg kan man si!=P
takk for sist! Stor klem