fredag, mars 07, 2008

Tida flyr...!

Nesten to uker uten blogging! Har vært veldig mye stress med skolearbeid i det siste, fysikkemnet har blitt dyttet sammen så vi skulle bli ferdig på under 3 uker og dermed ble det veldig mye å gjøre på kort tid. Nå er vi ferdig med fysikken og biografier og framføring og alt som hører til, men har igjen en rapport som er frivillig og lurer veldig på om jeg skal skrive den eller ikke... Ellers er jeg ferdig med 1. mappetekst i norsk (på nynorsk) og neste skal leveres inn rett etter påske så det er vel bare å sette i gang :)

Ellers har jeg vært hos tannlege i Odalen og på brilletest, og slike ting tar også opp tid... Resultatet var null hull og brillestyrke -4,00 og -3,25... Har egentlig ikke lyst på briller, men det blir mest som avlastning hjemme så jeg ikke sliter ut øynene med å bruke linser på kvelden. Ikke at det har vært noe problem i det siste, da jeg og Christopher har vært så slappe at vi har lagt oss i 9-10-tida... Men har enda til gode å kjøpe brillene da, så får se... Hehe...

Det som er så merkelig når man har mye å gjøre er at man ikke merker at tida går. Ble skikkelig overraska da jeg oppdaga at det bare er en uke igjen til påske! Det er på en måte litt deilig, for det er snart ordentlig vår og det merkes på humøret :) Men jeg får ikke gjort så mye av det jeg har mest lyst til, og det er litt kjedelig... Å sitte med mappetekst og biografiskriving på lørdag og søndag er kjipe greier... Men da er det liksom enda deiligere å bli ferdig da :) Gine har også sykt mye å gjøre om dagen så jeg har omtrent ikke sett henne de siste ukene! I går møttes vi i ca 40 min før hun måtte på jobb, men i dag håper vi på å få til noe koselig på kvelden, selvom vi er slitne alle sammen... :)

Ha en fin helg!! :)

Ingen kommentarer: